school9-sko

Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен дамытудың тиімді технологиялары

2024 жылғы 6 қарашада «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №9 орта мектеп» КММ-де инклюзияны қолдау кабинеті қызметкерлері педагогикалық кеңесте «Қазіргі педагогикалық және компьютерлік технологияларды қолдану негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕБҚ) бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудың сапасын арттыру» тақырыбында сөз сөйледі.

Мақсаты: қазіргі педагогикалық және компьютерлік технологияларды енгізу арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕБҚ) бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудың сапасын арттыру.
Міндеттері:

  1. ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕБҚ) бар балалардың қазіргі білім деңгейін талдау;
  2. заманауи педагогикалық технологияларды анықтау және енгізу;
  3. оқытуды дараландыру үшін компьютерлік технологияны қолдану;
  4. мұғалімдерді жаңа технологиялармен жұмыс істеуге үйрету;
  5. ата-аналармен және мамандармен өзара әрекеттестік орнату;
  6. жаңа әдістер мен технологиялардың тиімділігін бағалау.

Бұл сұрақ бойынша сөз сөйлегендер:

1. Г.А. Абильмажиновa (ИҚК әдіскері) — жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕБҚ) бар балаларды психолого-педагогикалық сүйемелдеу және олармен жұмыс істеу әдістері;

2. С.П. Портная (мұғалім-дефектолог) — арнайы педагогтың (мұғалім-дефектологтың) практикалық қызметінде заманауи технологияларды қолдану;

3. Р.О. Усманова (мұғалім-логопед) — ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен дамытушы логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері;

4. А.А. Мироняк (педагог-психолог) — ИҚК (инклюзияны қолдау кабинеті) педагог-психологының түзету-дамыту жұмысының заманауи психологиялық-педагогикалық технологиялары және оларды білім сапасын арттыруда қолдану;

5. З.Ф. Исимбаева, Д.А. Айдарханова (педагог-ассистенттер) — педагог-ассистенттің ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕБҚ) бар балалармен жеке сабақтарда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану жұмысы.

Педагогикалық кеңестің соңында 2024-2025 оқу жылындағы 1-тоқсанның қорытындысы бойынша 2-11 сынып оқушыларының үлгерімі мен білім сапасынның талдауымен, директордың орынбасарлары И.П. Пастухова және С.Б. Шуакпаева сөз сөйледі. Тоқсандық қорытындылар келесідей:

1 тоқсан бойынша білім сапасы

деңгейбарлығыүздікекпіндіүлгерм.             УА% сапа
 Бастауыш мектеп 447 84 176 123260,8% (-1,2%)
Негізгі мектеп71138170413929,2 (-7%)
Жалпы орта1192251513,44% (-10,26%)
  Қорытынды1277124371547638,7% (-5,76%)

Педагогикалық кеңестің шешімі: баяндаушылар мен оқу ісі жөніндегі директордың орынбасарларының ақпараттарын тыңдап, талқылап, педагогикалық кеңес

ШЕШТІ:

1. Инклюзияны қолдау кабинеті Абильмажинова Гульжан Амантаевнаның ақпаратын және ұсыныстарын назарға алу: мектептің барлық педагогтары инклюзивті білім беру бойынша біліктілікті арттыру курстарын өтіп, сертификаттардың көшірмелерін тапсыруы қажет, инклюзивті білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды зерттеп, сабақ жоспарларын дайындауда әр баланың дифференциациясы мен ерекшеліктерін ескеру.

2. Мұғалімдер ата-аналарды оқушылардың 1-тоқсандағы оқу жетістіктерінің нәтижелері туралы хабардар етсін.

3. Сынып жетекшілері және пән мұғалімдері оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастырсын. (Ата-аналармен кері байланысты қолдау).

4 . Оқушылармен жүргізілген жұмыстардың нәтижелерін ескере отырып, бір пән бойынша «3» және «4» баға алған оқушылардың ынтасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру, сабақтарда белсенді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы жұмыс істеу.

5. Пән мұғалімдері мотивациясы төмен және жоғары ынталы оқушылармен жеке жұмыс жүргізуді және оқытуда дифференциациялық тәсілді қолдануды жалғастырсын (үнемі).

6. Мұғалімдер кесте бойынша үлгермейтін оқушылармен түзету сабақтарының жұмысын күшейтсін, психологтар үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық көмек көрсетсін, сонымен қатар әрбір баланың білім беру нәтижелерін егжей-тегжейлі бақылауды қамтамасыз етеді;

7. Сабақтардың өткізілу сапасын арттыру, оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін және жеке тұлғалық әлеуетін дамыту үшін заманауи білім беру технологияларын пайдалану.

8. ӘБ отырыстарында оқушылардың білім сапасын арттыруға бағытталған инновациялық технологиялармен танысуды жалғастыру, сондай-ақ білім сапасының төмендеу себептерін талдап, атап өту.

9. Мұғалім, сынып жетекшісі ретінде өздерінің қызметтік міндеттерін ұдайы мүлтіксіз орындауды қамтамасыз ету, оқу-тәрбие мәселелерін шешуде, мақсат қоюда және жоспарлауда жүйелі түрде бастамашылдық пен шығармашылық көзқарас таныту.

10.  Дарынды балалармен жұмысты жалғастыру.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх