2024 жылғы 27 қарашада Инклюзияны қолдау кабинетінің қызметкерлері Ашық есік күні аясында, «Балабақша-мектеп-интернат» арнайы кешені» КММ ұйымдастырған Дүниежүзілік балалар күніне арналған іс-шараға қатысты. Сапар барысында олар инклюзивті білім беруді дамытуға және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіруге бағытталған жарқын әрі мазмұнды іс-шаралардың куәсі болды.
Іс-шара бағдарламасында қазақ тілі мен бейімделген дене шынықтыру сабақтарын қамтитын, интеграцияланған білім беру сессиясы ұсынылды. Бұл сабақтарда балалар «Тоғызқұмалақ» (сүйекпен ойнау), «Бес асық» (сүйекпен лақтыру ойыны), «Асық ату» (сүйекпен ату) және «Арқан тартыс» (арқан тарту) сияқты дәстүрлі қазақ ұлттық ойындарында өз шеберліктерін көрсетті. Бұл ойындар балаларды мәдени дәстүрлермен таныстырып қана қоймай, үйлестіру, назар аудару және топтық жұмыс сияқты маңызды дағдыларды дамытады.
Сонымен қатар, мекеме мамандандырылған станоктар, заманауи жиһаздар мен жабдықтар сияқты соңғы үлгідегі оқу-техникалық құралдармен жабдықталған, бұл балалар үшін де, мұғалімдер үшін де қолайлы және өнімді атмосфераны қамтамасыз етеді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға кеңістікте бағдарлануға және қоршаған ортамен тиімді өзара әрекеттесуге көмектесетін визуалды және навигациялық белгілерге ерекше назар аударылған.
Бұл білім беру мекемесінің бірегей ерекшелігі — әр баланың шығармашылық және физикалық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әртүрлі үйірмелер мен секцияларға қатысуға мүмкіндігі бар. Мекемеде күн тәртібі қатаң сақталады, бұл балаларға сау және өнімді әдеттер қалыптастыруға көмектеседі. Сонымен қатар, оқушылар спорттық секцияларға белсенді қатысып, естімейтін актерлер театрына қатысу арқылы өздерін көрсету мүмкіндігіне ие, бұл олардың коммуникативтік және көркемдік дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Маңызды артықшылықтың бірі – оқыту процесінде балаларға жеке және академиялық қабілеттерін дамытуға ғана емес, сонымен қатар болашақта мамандық таңдау туралы түсінік қалыптастыруға да көмек көрсетіледі, бұл олардың оқу орнын бітіргенге дейін кәсіби бағдарлануына ықпал етеді.
Мектептің педагогикалық құрамы жоғары кәсіби деңгейімен және ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін терең түсінуімен ерекшеленеді. Кейбір жағдайларда, оқушылардың жеке қажеттіліктеріне байланысты, мұғалімдер балалармен өзара әрекеттесу кезінде максималды түсіністік пен жайлылықты қамтамасыз ету үшін ымдау тілін пайдаланады.
Білім беру мекемесіне экскурсия жасау кезінде біз технология және түзету ырғағы кабинеттері сияқты түрлі мамандандырылған кабинеттермен таныстық, сондай-ақ кітапхана, интернат және балабақша тобын араладық. Бұл кеңістіктерде балалар тек оқу жоспары бойынша ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік, эмоционалдық және шығармашылық бағыттарда да даму мүмкіндігіне ие, бұл олардың үйлесімді дамуына ықпал етеді.
Инклюзияны қолдау кабинеті қызметкерлерінің сапары білім беру мекемелері арасындағы ынтымақтастықты нығайтудағы, сондай-ақ барлық балалардың білім беру үдерісіне толық және тең қатысуына бағытталған инклюзивті білім беру құндылықтарын ілгерілетудегі маңызды қадам болды.