2025 жылғы 28-30 сәуір аралығында Солтүстік Қазақстан облысында Қазақстан Республикасы жобалық кеңселері әдіскерлерінің тәжірибе алмасу және қысқа мерзімді тағылымдамадан өтуі бойынша республикалық іс-шара өтті. Іс-шараның мақсаты – табысты әдістерді, озық тәжірибелерді тарату және мақсатты мектептермен жұмыс істеудің бірыңғай тәсілдерін әзірлеу арқылы мамандардың кәсіби құзыреттілігін арттыру.
29 сәуірде біздің мектептен «Білім беруді ұйымдастыруда инклюзивті ортаны қалыптастыру» тақырыбында көрме ұйымдастырылды, оның аясында инклюзивті қолдау кабинеті жұмысының негізгі аспектілері көрсетілді. Көрме қатысушыларға инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тиімді әдістерімен және тәсілдерімен, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге арналған мамандандырылған оқу материалдары мен жабдықтарын пайдаланумен танысуға мүмкіндік берді.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың негізгі дағдыларын: моторикасын, сенсорлық сезімталдықты, танымдық функцияларды, сөйлеуді, сондай-ақ коммуникативті және әлеуметтік дағдыларды дамытуға көмектесетін білім беру құралдарының көрсетіліміне ерекше назар аударылды. Мамандандырылған материалдарды пайдалану оқытуды дараландыру үшін жағдай жасауға көмектеседі, бұл бізге оның ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, әрбір баламен мүмкіндігінше тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Қонақтар инклюзияны қолдау кабинеті жұмысының әдістерімен танысып қана қоймай, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуде белсенді қолданылатын әртүрлі құралдар мен материалдарды іс жүзінде пайдаланып көруге мүмкіндік алды. Демонстрация барысында қатысушылар ұсынылған материалдармен өз бетінше жұмыс жасап көріп, олардың қалай жұмыс істейтінін көрді. Бұл әрбір құралдың балаларда ұсақ моторика, зейін, сөйлеу және әлеуметтік дағдыларды дамытуға қалай ықпал ететінін көзбен көруге мүмкіндік берді.
Сонымен қатар, қатысушыларға ИҚК мамандарына сұрақтар қою мүмкіндігі берілді, олар бұл құралдардың білім беру процесіне қалай интеграцияланатыны туралы егжей-тегжейлі түсіндірді. Бұл қатысушыларға нақты білім беру жағдайларына сәйкес тәсілдер мен құралдарды қалай бейімдеуге болатынын түсінуге көмектесті, бұл өз кезегінде барлық балаларға, олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктеріне қарамастан, білім беру процесінің қолжетімділігі мен инклюзивтілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік берді. Мұндай практикалық жаттығулардың арқасында қатысушылар инклюзивті білім беру ортасын жүйелі және тізбектелген түрде құрудың маңыздылығын және әр баланың әлеуетін ашуға көмектесетін әдіс-тәсілдерді тереңірек түсінді.

