school9-sko

Жалпы білім беретін мектепте оқу процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды сүйемелдеу

Инклюзияны қолдау кабинеті — бұл мектептегі қосымша бөлме, онда оқушылар жалпы білім беретін сыныптағы негізгі оқу үдерісінен шықпай-ақ өз қажеттіліктеріне сәйкес көмек алады. Ол ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды инклюзия жағдайында, әдетте дамып келе жатқан құрдастарымен бірлескен білім беру ортасында білім алу құқығын іске асыруды қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымының базасында құрылады.

Инклюзияны қолдау кабинетінің міндеттері:
негізгі жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру шеңберінде жеке білім беру бағдарламаларын іске асыру негізінде ОP бар білім алушылардың даму бұзылыстарын бейімдеу, оқыту және түзету үшін арнайы жағдайлар (орта, кадрлық, ұйымдық) жасау;
ЕББ бар білім алушыларды жалпы білім беретін сыныптарда, әдетте дамып келе жатқан құрдастарының ортасында инклюзивті білім беруге көшуге дайындау.

Инклюзияны қолдау кабинетінде төрт аймақ бар:
тұрақты сынып ортасын толығымен алып жүретін жалпы сабақ аймағы;
жеке сабақтар аймағы, Өйткені балаларда сабаққа шоғырлану уақыты азаяды;
жұмсақ бұрышы бар сенсорлық түсіру аймағы, тепе-теңдіктер, салмақты көрпе, құрғақ бассейн, тактильді төсеніш, шарлар;
ресурстық орталық мамандарының аймағы.

Бүгінгі таңда ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар — 56 (шағын орталықты қоса алғанда), оның 14-і педагог-ассистенттерді сүйемелдеу қажет. Педагог-ассистенттер — бұл ОP және жалпы білім беретін мектептері бар балалар арасындағы жолсеріктер.

Педагог-ассистенттің міндеттері:
оқу материалдарын бейімдеу;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен мұғалімдер арасындағы медиация;
МТБ мінез-құлық, эмоционалдық және коммуникативтік ерекшеліктері бар оқушыларға көмек көрсетеді; соның салдарынан оқушылар оқу процесіне өз бетінше қатыса алмайды.

Инклюзияны қолдау кабинетінің ұжымы:
Абильмажинова Г. А. — әдіскер;
Мироняк А. А. – педагог-психолог;
Усманова Р. – логопед-мұғалім;
Портная С. П. – педагог-дефектолог;
Болатбекова С. К., Айдарханова Д.А., Исимбаева З. ф., Алимжанова А. Е., Плысюк ж. р., Каримова К. Р., Батырева А. Ю., Шарбактаева Г.С. – педагог-ассистенттер.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх